Administratiekantoren

Administratiekantoren

Lumia is er ook voor accountantskantoren en administratiekantoren!
Je kan de HR- en salarisadministratie volledig uitbesteden. Bovendien: je klanten hoeven hier verder niets van te merken!

Onze dienstverlening kunnen wij aanpassen aan de behoefte van jouw kantoor.
Zie onderstaand voor een beknopt overzicht van onze variaties en tarieven.

Variaties:

  • Maak gebruik van de digitale salarisomgeving van Lumia.
    klanten loggen hiervoor in via Lumia.nmbrs.nl;
    overige communicatie kunnen wij uiteraard wel uit naam van jouw kantoor voeren
  • Maak gebruik van een eigen salarisportaal
    Hiervoor dien je zelf een contract met NMBRS af te sluiten;
    Uiteraard kunnen wij ondersteunen met het inrichten en personaliseren van jouw eigen salarisportaal.

Klantcontact?
Contact met klanten? Dat doen wij via uw kantoor, of rechtstreeks vanuit onze eigen naam, maar wij kunnen ook uw bedrijfsidentiteit aannemen (optioneel):

  • Lumia ontvangt een eigen e-mailaccount vanuit het kantoor;
  • Voor de klanten van het kantoor reserveert Lumia een eigen telefoonnummer en gepersonaliseerde voicemail (meerkosten: € 25 / maand).

Tarieven:

Aantal verloonde werknemersLumia.nmbrs.nlEigen omgeving
tot en met 30:€ 8,50€ 7,50
tot en met 50:€ 7,50€ 6,50
tot en met 100:€ 7,00€ 6,00
vanaf 200:€ 6,50€ 5,50
Per DGA bij jaarverloning:€ 75,00€ 70,00
Nieuwe werknemer:€ 7,50€ 7,50
Nieuwe werkgever:€ 50,-€ 75,00
Licentiekosten (NMBRS)bij prijs inbegrepengefactureerd door
NMBRS
(prijs is per medewerker per maand)